субота, 12 грудня 2015 р.

Практична спрямованість викладання математики - шлях до виховання соціально адаптованої всебічно грамотної особистості

Які якості необхідні сучасному випускнику?
Різні люди відповідають на це питання по-різному. Хтось каже про глибокі і міцні знання, інші - про виховання, треті - про розвиток інтелектуальних і творчих сил дітей, їх уміння вчитися, формування здатності до саморозвитку... Проте всі і завжди сходяться в тому, що школа повинна допомогти кожній дитині стати щасливою: знайти своє місце в житті, придбати вірних друзів, побудувати родину, самореалізуватися в обраній професії.
      Нині ми є свідками і учасниками процесів, які безпосередньо пов’язані з реформуванням  змісту освіти - затвердження Державних стандартів початкової та базової повної середньої освіти. Умови сучасного життя, зростаючий  об’єм інформації вимагають, щоб школа готувала учня, який уміє самостійно добувати  знання, спроможний оптимально орієнтуватися у потоці нової інформації, вибрати з неї потрібну й оперативно застосувати її на практиці, адаптивний, здатний  творчо вирішувати проблеми. Отже, у сучасності продуктивно, повноцінно та щасливо може вибудувати власне життя творча компетентна особистість.
    Реалізувати поставлені завдання можна за умови посилення практичної, прикладної та політехнічної спрямованості шкільного курсу математики.
        Практичне спрямування передбачає формування в учнів умінь та навичок безпосередньо застосовувати здобуті знання під час вивчення теоретичного курсу математики.