вівторок, 8 грудня 2015 р.

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики»



Так, як в учнів 5-6 класів вже вироблені певні навички обробки інформації через сучасні комп’ютерні технології, то можна ставити перед ними завдання застосування їх при розв’зуванні математичних задач практичного змісту. Сам зміст математики та інформатики допускає безпосереднє торкання зазначених предметів і вплив одного на інший.
Крім математичних навичок, учнями удосконалюються навички обробки інформації та її  пошукуформується операційний стиль мислення,   дослідницькі навички, розвиваються уміння користуватись новими засобами навчального призначення, формується обізнаність про можливості використання ПК як інструменту навчальної діяльності.
Можна розрізнити такі види міжпредметних впливів математичних та інформатичних наук: застосування математичного апарата в інформатиці і при вивченні інформаційних технологій; застосування інформатичного апарату для вивчення математики.
Діяльність учнів може бути різноманітною.  Учням, як правило, пропонують  завдання по визначенню, наприклад, відстаней між спорудами, їх площ, об’ємів  із попереднім необхідним вимірюванням на місцевості (на шкільному майданчику, ділянці, спортивній площадці, шкільних спорудах) або у приміщенні, дослідити будь-який об’єкт, скласти розрахункову задачу для наступного розв’язання.
Учні усвідомлюють зв’язок математичних теорій, зокрема програмних тем шкільного її курсу з практикою.
Розглянемо декілька прикладів розв’язування  математичних задач за допомогою табличного редактора  Microsoft  Excel.
                                                                    Завантажити "Середнє арифметичне" (5 клас)
                                                                                       Завантажити "Діаграми" (6 клас)

1 коментар:

  1. Гарно дякую за Вашу підтримку. Докладу усіх зусиль, щоб виправдати довіру людей, які покладають на мене надію.

    ВідповістиВидалити