Мультимедіа — подання інформації
про об'єкти і процеси не традиційним
текстовим описом,
а за допомогою фото, відео, графіки,
анімації, звуку, тобто в усіх відомих сьогодні формах.
Подаючи інформацію за допомогою фото,
відео, графіки, анімації, звуку, ми маємо дві основні переваги — якісну
і кількісну.
Якісно нові можливості очевидні, якщо порівняти словесні
описи з безпосереднім аудіовізуальним поданням.
Кількісні переваги полягають у тому, що мультимедіа має
набагато вищу інформаційну щільність.
Ось чому «краще один раз побачити, ніж
мільйон разів почути.
Методика використання
мультимедіа - технологій
передбачає:
•
удосконалити систему організації навчання на різних
етапах уроку;
•
посилити мотивації навчання;
•
поліпшити якість навчання й виховання, що підвищить
інформаційну культуру учнів;
•
підвищити рівень підготовки учнів у галузі сучасних
інформаційних технологій;
•
продемонструвати можливості комп’ютера не тільки як
засобу для гри.
Мультимедійні
уроки допомагають виконати
такі
дидактичні завдання:
•
засвоїти базові знання з предмета;
•
систематизувати набуті знання;
•
сформувати навички самоконтролю;
•
сформувати мотивацію до навчання в цілому;
•
надати навчально-методичну допомогу учням у самостійній
роботі з навчальним матеріалом.
Цю
технологію можна розглядати як пояснювально-ілюстративний метод навчання,
основне призначення якого — організувати засвоєння учнями інформації шляхом повідомлення
навчального матеріалу та забезпечити його успішне сприйняття, яке посилюється
завдяки залученню зорової пам’яті.