середа, 2 грудня 2015 р.

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОЦІ

Мультимедіа — по­дання інформації про об'єкти і процеси не тра­диційним   
                              текстовим опи­сом, а за допомогою фото, відео, графіки,
                              анімації,  звуку, тобто в усіх відомих сьогодні формах.
         Подаючи інформацію за допо­могою фото, відео, графіки, ані­мації, звуку, ми маємо дві основні переваги — якісну і кількісну.
       Якісно нові можливості очевид­ні, якщо порівняти словесні описи з безпосереднім аудіовізуальним поданням.
       Кількісні переваги полягають у тому, що мультимедіа має набага­то вищу інформаційну щільність.
      Ось чому «краще один раз побачити, ніж мільйон разів почути.

Методика використання мультимедіа - технологій передбачає:
                     удосконалити систему організації навчання на різних етапах уроку;
                     посилити мотивації навчання;
                     поліпшити якість навчання й виховання, що підвищить інформаційну культуру учнів;
                     підвищити рівень підготовки учнів у галузі сучасних інформаційних технологій;
                     продемонструвати можливості комп’ютера не тільки як засобу для гри.

Мультимедійні уроки допомагають виконати
такі дидактичні завдання:
                     засвоїти базові знання з предмета;
                     систематизувати набуті знання;
                     сформувати навички самоконтролю;
                     сформувати мотивацію до навчання в цілому;
                     надати навчально-методичну допомогу учням у само­стійній роботі з навчальним матеріалом.
       Цю технологію можна розглядати як пояснювально-ілюстративний метод навчання, основне призначення якого — організувати засвоєння учнями інформації шляхом повідо­млення навчального матеріалу та забезпечити його успішне сприйняття, яке посилюється завдяки залученню зорової пам’яті.

І ще раз про цікаве



Історія виникнення конкурсу «Кенгуру»
На початку 80-х років XX століття Пітер Холлоран, професор математики з Сіднею, вирішив організувати новий тип гри-конкурсу для австралійських школярів: підбірку задач із варіантами відповідей, перевірку яких здійснює комп’ютер. Тисячі школярів могли взяти участь у грі одночасно. Успіх австралійського національного математичного конкурсу був надзвичайний.